› Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji se po 9 letech vrací do České republiky
› Nové generace modelů Superb a Kodiaq na očích veřejnosti i ve službách organizátorů
› Při příležitosti šampionátu uvádí zastoupení na českém trhu akční varianty Drive pro vozy Škoda Scala, Kamiq a Karoq se zvýhodněním až 120 200 Kč
Mladá Boleslav, 9. května 2024 – Návštěvníci Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji v České republice se mohou těšit nejen na vzrušující sportovní zážitky, ale díky společnosti Škoda Auto v roli oficiálního hlavního sponzora i na atraktivní vozy a bohatý doprovodný program pro fanoušky. V průběhu turnaje bude mladoboleslavská automobilka prezentovat nové generace modelů Superb a Kodiaq i řadu dalších vozů Škoda.
Škoda Auto zve hokejové fanoušky na stadiony v Praze a Ostravě
Škoda Auto podporuje Mistrovství světa v ledním hokeji nepřetržitě již od roku 1992 a o rok později se stala hlavním sponzorem šampionátu, za což byla v roce 2017 oceněna zápisem do Guinnessovy knihy rekordů díky nejdelšímu hlavnímu sponzoringu sportovních mistrovství světa. S početnou flotilou vozů, logy umístěnými na ledové ploše a mantinelech i dresech hráčů bude mladoboleslavská automobilka na mistrovství světa opět nepřehlédnutelná.
Před oběma arénami vystaví svou modelovou paletu se zaměřením na nové generace modelů Superb a Kodiaq. Škoda Auto zřídila v obou hostitelských městech speciální fanouškovské zóny, kde si návštěvníci mohou vyzkoušet své hokejové dovednosti nebo sledovat zápas společně s ostatními. Tradiční součástí sponzoringu je i zápůjčka vozů pořadatelům šampionátu: letos bude v hokejové flotile sloužit 45 vozů Škoda Kodiaq, Superb Combi a Enyaq Coupé RS v nápadném zbarvení.
Kampaň s heslem „Domácí hokejová jízda“ zaujme netradičními formáty a místy
Při příležitosti konání šampionátu v České republice spustilo tuzemské zastoupení automobilky Škoda Auto rozsáhlou kampaň, která má posílit vnímání sponzoringu hokeje s důrazem na domácí pořadatelství. Součástí jsou televizní a rozhlasové spoty, tištěná inzerce a netradiční digitální formáty. Na frekventovaných místech v Praze, Brně a Ostravě se již objevují gigantické hokejové symboly, motto „Domácí hokejová jízda“ ozdobí prostředky hromadné dopravy v Brně a Ostravě nebo stanici metra Florenc v Praze. Na sociálních sítích se bude odvíjet příběh Domácí hokejová pohádka, na kterém spolupracoval Jiří Strach s Táňou Malíkovou.
Akční modely Drive se zvýhodněním až 120 200 Kč
V reklamních spotech dostanou větší prostor zvýhodněné verze Drive. Pod heslem Tento tým má drive! se prezentují akční modely Škoda Scala, Kamiq a Karoq se zvýhodněním až 120 200 Kč, které české zastoupení mladoboleslavské automobilky uvedlo na český trh speciálně k této významné sportovní události.